Joululahjapulmia

Minulla on joululahjaongelmia. Mietintämyssy on käynyt kuumana jo viikkokaupalla. Luulin keksineeni sen täydellisen joululahjan rakkaimmalleni useita viikkoja sitten, mutta tarkempi tutkailu (olin siis nähnyt ko. tuotteen vain kerran aikakauslehden mainoksessa) osoitti, että hinnassa oli yksi tai kaksi nollaa liian paljon...

Rakkaimpani ilahtuu vähästä. Uudet sukat, pieni suklaaherkku tai dvd saavat hänet valtavan iloiseksi. Pettyneenä en ole tainnut nähdä rakastani koskaan, joten sinällään joululahjojen hankkiminen ei tuota mitään sen suuurempaa stressiä. Olisi kuitenkin kiva yllättää iloisesti jollain uudella ja odottamattomalla. Hmm... Budjettikin meillä on, tai ainakin jotain sen suuntaista, joten suuret hankinnat voi unohtaa.

Tekemistä vai tavaraa? Yksi vai useampi lahja? Pehmeä vai kova paketti? Olisiko se impulssiostamisen paikka vai pitäisikö tilata jotain netin kautta? Argh!!!

Juu-u, minä pidän joululahjojen ostamisesta. Vaan hullujanhan on monenlaisia.


Kommentarer
Postat av: Maija

moikka, luethan mun viestejä. Mulla on sua ikävä, et ehkä ymmärrä sitä, mutta olet silti. Nyt on vähän surua puserossa ja kaipaisin ystävää... Rakkaudella Maija

2009-12-13 @ 00:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0