Kyllä se tästä

Pakko kirjoittaa itselleen hieman henkistä "pick-me-up", piristystä.

1) Minulla on ihana, rakastava mies.
2) Minulla on ihana, välillä vähän liiankin lämpimästi rakastava (lue: nuoleskeleva) koira.
3) Uuden työn (lue: Norra B) myötä pääsen joka yö omaan sänkyyn nukkumaan.
4) Minulla on tällä viikolla vapaa viikonloppu.
5) Minulla on ensi viikoksi varattuna kampaaja-aika, kahden tunnin ajan ihana kampaaja leikkaa ja värjää ja pitää   huolta hiuksistani.
6) Minulla on ensi maanantaina iltavuoro, ehdin aamulla jonottamaan itselleni seepraraitaiset, niiteillä koristellut vuuden tuuman Jimmy Choot H&M:ltä Hamngatanilta.
7) Mieheni osti minulle tummanpunaisen ruusun toissapäivänä ja se kukoistaa edelleen levittäen hyvää tuoksuä ympärilleen.
8) Meillä on kaunista kotona.
9) Meillä on perjantaina miehen kanssa leffailta, yläkerta vahtii vovveamme.
10) Kun olen kirjoittanut tämän valmiiksi, voin mennä oman rakkaan viereen nukkumaan, herätä huomenna hakemaan aamukahvit kondiksesta ja sen jälkeen mennä yläkerran naapurin / vompatin kanssa lenkille.

Tulikin jo parempi mieli...



Pieni koira ja suuri nautinto (Piggelin päärynämehujää).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0