Lista nro 1 ja 2

Olen tyytyväinen seuraaviin ominaisuuksiin tai taitoihin, joita minulla mielestäni on:

1) minulla on hyvä tukka tai ainakin pyrkimys siihen
2) olen tehokas, järjestelmällinen ja aikaansaava
3) pystyn ja haluan oppia uutta
4) osaan osoittaa rakkautta lähimmäisilleni
5) olen tai ainakin yritän olla hyvä matte ja vaimo
6) olen rehellinen itselleni

Olen vähemmän tyytyväinen seuraaviin ominaisuuksiini tai taitoihini:

1) olen ylipainoinen enkä tunnu löytävän motivaatiota päästä ylikiloistani eroon
2) kyllästyn ja pitkästyn helposti
3) voin olla liian määräilevä ja haluan tehdä asiat omalla tavallani jos muiden tavat eivät mielestäni saa aikaan tuloksia kyllin nopeasti
4) käytän liian usein kotona vanhoja, reikäisiä verkkareita ja t-paitaa
5) laiskottelen välillä sohvalla kun pitäisi mennä juoksulenkille
6) kiroilen liikaa

Molemmat listat loppuvat numeroon kuusi, koska se on suosikkinumeroni ja siihen on siten hyvä lopettaa (tai näin olen kuullut).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0