Mietintää: yksi, kaksi vai kolme?

Blogin kirjoittaminen on hauskaa. Blogin kirjoittamista verrataan medioissa usein päiväkirjan kirjoittamiseen. Itse enole koskaan ollut erityisen hyvä kirjoittamaan päiväkirjaa, en edes oikein pitämään kirjaa menoistani kalenterin muodossa. Ostan uuden kalenterin tai kauniin seillaisen lahjaksi, ja jaksan pitää sitä yllä merkinnöin hätinä kuukauden verran. Ainut kerta kun olen jaksanut kirjoittaa jotain kalenteri/päiväkirjaan oli vaihtoaika Malesiassa. Silloin sain rakkaalta ystävältäni M:ltä itse käsin tehdyn kalenterin, johon olin kerrassaan pakotettu kirjoittamaanjotain joka päivä.

En odottanut siis nauttivani blogin kirjoittamisesta, vaikka olinkin hieman utelias asian suhteen. Pääasiallisesti ryhdyin bloggaamaan ystäväni Carrien kannustuksesta, kokeilumielessä. Nyt kuitenkin olen huomannut pitäväni tästä. Blogini rönsyilee edelleenkin eikä sillä ole selkeää suuntaa, mutta väliäkö sillä? Blogin kirjoittamisesta on tullut harrastus, mietin mitä kirjoittaisin kun kävelen töistä kotiin tai yritän saada unta iltavuoron jälkeen.

Olen huomannut lukevani enemmän muiden blogeja ja kiinnittäväni enemmään huomiota siihen, mitä muut ihmiset ajattelevat blogeista. Jos minulla olisi aikaa, aloittaisin uuden, ainakin yhden, blogin kirjoittamisen. En edelleenkään halua Blondinbellaksi tai Kissieksi mutta olisi hauskaa kirjoittaa eri vinkkeleistä, erilaisilla tyyleillä erilaisia tarinoita. Suosikkini tällä hetkellä on The Fatso Fashion, blogi jossa "iso tyttö" (= minä :) surullinen totuus these days) kirjoittaisi muodista ja pukeutumisesta omasta näkökulmastaan ja omilla ehdoillaan tai vaihtoehto kaksi, The Fanstastic Life and Wondrous Adventures of A Hairy Little Princess (kaikki tietävät kenen näkökulmasta tätä blogia kirjoitettaisiin... ).

What do you think? Love you :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0