"Mä joka päivä töitä teen..."

Mutta en ole vielä päässyt viisun seuraavaan vaiheeseen "...joka ainoa aamu seitsemäksi meen." Vaan sinäpä tavoitetta!

Tänään, puoliltapäivin, alkaa ensimmäinen vuoro Norra B:n respassa. Respachef teki haastattelussa minulle hyvin hyvin selväksi, että olen pahnanpohjimmainen, minulla ei ole mitään vastuuta eikä sitä ole tulossakaan. En päätä mistään milloinkaan eikä minun pidä tätä tosiseikkaa koskaan unohtaa. Ja se, että tunnen esimieheni esimiehen, ei enää tässä vaiheessa ole etu vaan riippakivi kaulassani. No, minua se kannustaa. Tunnen, että on pakko tsempata hurjasti ja oppia mahd.pik. kaikki opittavissa oleva.

Tästä lähdetään... Tsemppiä mulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0