Yksin kotona osa I

Tänään on "yksin kotona"-päivä. Mies on koko päivän poissa, töissä/kurssilla/treenaamassa. Lite lagom tråkigt :( mutta hyvä hänelle. Minä en vastusta omaa aikaa millään tavalla, päinvastoin, tarvitsen sitä. Tänään olisin kuitenkin (työputken loputtua) halunnut käpertyä illan pimetessä sohvalle miehen kainaloon.

Sen sijaan minä ja vompatti (en siis ole ihan yksin, vompatti pitää minulle urheasti seuraa) olemme kohta suuntaamassa naapurin kanssa metsälenkille. Päivän sosiaalinen kontakti! Karvakääryle katsoo juuri nyt ikkunasta ulos, siellä tuulee niin että puut meinaavat kaatua ja lämpötila on vain pari astetta plussan puolella. Pitkät kalsarit, missä ne ovat?!

Lisäksi minun "pitäisi" siivota. Jos siivoan tänään, on huomenna totaalinen vapaapäivä. Nukun aamulla niin pitkään kuin sielu sietää, haen alakerrasta kupin kahvia ja käyn lämpimässä suihkussa, miekkaan ja laitan tukan -> tunnen itseni ihmiseksi ja näytänkin sellaiselta toivottavasti. Ja juu, tänään ihmisyys on vähissä, univelka melkoinen ja tukka pystyssä.

Haluaako muuten joku mennä Scandiciin (vapaavalintainen) hotelliaamiaiselle? Minulla on pari aamiaiskuponkia, voin pistää postiinkun sanot vain minkä nimen kirjoitan kuoren päälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0