Iloisia ajatuksia

Löysin eilen kengän ja annoin sen lahjaksi miehelleni. Yksinäinen kenkä vietiin Skrapan-ostoskeskukseen, jossa oli muotiviikot. Sitä vastaan sai kaksi kenkää (=kenkäparin siis), jotka vielä "pimpattiin" muotiviikkojen Pimp Hörnassa mieheni toiveiden mukaan. Huomenna uudet Sneaky Stevet voi noutaa, odotukset ovat korkealla!

Ilma oli kuin morsian, taivas kauniin pilvetön. Koko lauman kävelyretki Söderissä piristi mieltä lyhyiden (6 h) mutta makoisten unien jälkeen. Sitten ruokakauppaan, jota olen vältellyt koko viikon... MUtta onnistuimme saamaan kyydin takaisin kotiin samassa kaupassa liikuskelleilta naapureilta. Lisää naapuriseuraa löytyi lähikaupasta, jonne menimme seuraavaksi. Viiden minuutin pikapistäytyminen venyi 45 minuuttiin. Sitten eilistä ruokaa mikron kautta lämmitettynä ja Idol 2009.

Sain vastauksen uudesta työpaikastani, aloitan siellä maanantaina 26.10. Esimieheni vaikutti ymmärtäväiseltä sen suhteen etten pääse aloittamaan aiemmin, superjees om man får säga så. 

Tämä inlägg sortuu hieman sellaiseen bloggailuun, jota olin ajatellut välttää eli päivän tapahtumien luettelemiseen. Joskus kuitenkin näinkin, ei saa vain päästää tavaksi. MItä halusin sanoa, enemmän kuin luetella mitä olen tänään tehnyt, oli kertoa että päiväni on sujunut tänään erittäin positiivisessa hengessä. Vaikka olen töissä koko viikonlopun, semiväsynyt ja hieman flunssayskäinen, minulla on perjantaifiilis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0