Rakkauslaulu

Rakkauslaulu

Älä pelkää, minä kuljen sinun vierelläsi.
Ota kiinni kädestäni, olen lähelläsi.
Sylini on avoinna, sinun on vain uskallettava.
Laske muurisi, niin voin tuoda rauhan sisällesi.

Sillä minä rakastan sinua, juuri sellaisena kun olet.
Ja haluan antaa sinulle kaiken mitä voin.
Anna minun kantaa sinut vaikeuksien yli.
Sillä sinä merkitset minulle kaikkea.
Älä pelkää, minä kuljen sinun rinnallasi.

Nyt minä olen sinun, ja vihdoinkin voin hengittää.
Tämä on minun kotini, tähän minä jään.
Katso tässä ja nyt, maailma on meidän.
Näetkö tulevaisuuden, joka on meidän kahden?

Minä rakastan sinua, juuri sellaisena kun olet.
Ja haluan antaa sinulle kaiken mitä voin.
Anna minun kantaa sinut vaikeuksien yli.
Sillä sinä merkitset minulle kaikkea.
Niin minä rakastan sinua, vain sinua.
Ja haluan antaa sinulle kaiken mitä voin.
Anna minun kannatella sinua, kun toivo pettää.
Sillä sinä merkitset minulle kaikkea.
Älä pelkää, minä seison sinun vierelläsi.

Sanat: Sarah Dawn Finer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0