Kananaivo

Kuka lakkaa kynnet kun viiden minuutin päästä pitää poistaa väriaine päästä (lakat kuralla)?

Minä.

Kuka lakkaa kynnet kun odottelee, että mies söisi ruokansa, jotta pääsisi pian tiskaamaan (lakat paloina maailmalla)?

Minä.

Kuka lakkaa kyntensä viime tingassa, lyö oven kiinni perässään ja ulos tultuaan vetää hanskat käteensä koska ulkona on -15 astetta pakkasta (lakat kiinni hanskoissa)?

Minä.

Kuka lakkaa kynsiään joka päivä?

Minä...

Hienot kynnet ja toimivat aivot eivät nähtävästi mahdu samaan kroppaan.

Kommentarer
Postat av: Carrie

hah haa...I remember doing that! In highschool I had a great need to match everything. So, i paint nails say in purple...then dress up (thinking my outfit is all good). Then, the outfit doesnt look that good afterall, I dress up in a new outfit, repaint my nails, and run for the train...and yes, by the time I make it outside and see my perfectly painted fresh nails in the DAYLIGHT, I think to myself-shuldav left them in the previous colour! Nowadays I paint my nails together with my daughter, as she wouldnt have it any other way...;)

2010-02-04 @ 14:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0