Kesälukemista



Olen ollut vuosikausia jumissa Quentin Jardinen kovissankariin, Bob Skinneriin. Kirjojen taso vaihtelee, tottakai, mutta useimmat ovat hyvätasoisia. Mari Jungstedtin dekkareita olen myöskin lueskellut uskollisesti, nyt ne tosin alkavat valitettavatsi käydä hieman liian yksityiskohtaisiksi, arkipäivisiksi ja tylsiksi. Tylsyys on kirjan kuolemansynti nro 1, minun mielestäni. Tylsää minulla saa olla todellisuudessa, sitä en kaipaa enää mielikuvitusmaailmaani. Armaimpani lukee Jarkko Sipilän kovia ja todentuntuisia Takamäkiä ja piti sarjan uusimmastakin, minulle ne ovat liian ankeita ja yksinkertaisia. Välissä oleva kirja on Susan Elisabeth Petersin vanhempaa tuotantoa oleva Glitter baby, aah ihanaa glamouria ja tuhkimotarinan aineksia (Asta, go for it!). Lopuksi matkaan tarttui lentokentältä Kajsa Ingemarssonin uusin Bara vanligt vatten, paremman laatuista chick-littiä, voin lämpimästi suositella sekä tätä että edeltäjää Små citroner gula.

Näitä herkkupaloja nautin parhaassa mahdollisessa seurassa, kera nojatuolin ja kahvin.




Kommentarer
Postat av: Asta

Yesh! Kiitos vinkistä! :)) Halipus!

2010-07-24 @ 21:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0