Pih ja puh

En ole sankari. Syön liikaa, juon liikaa, otan kaksi kertaa vuodessa henkoset mieheni kuubalaisesta sikarista. Elän yli varojeni. Kiroilen, suutun ja huudan. Nalkutan, jäkätän ja olen sitä mieltä että olen parempi kuin muut. En pidä venäläisistä enkä mustalaisista, vaikka joskus teenkin poikkeuksen tästä säännöstä. En pidä tarpeeksi usein yhteyttä perheeseeni ja sukulaisteni olemassaolon olen yhtä poikkeusta lukuunottamatta unohtanut jo vuosia sitten.

Yhtä pahetta minulla ei kuitenkaan ole. En ole laiska. Ahkeroin kotona ja töissä, sisällä ja ulkona. Olen hikinen joka päivä, suureksi inhotuksekseni. Tänään viimeksi pihisin ja puhisin aktiivisen työpäivän päätteeksi olohuoneen lattialla
15 + 11 + 9 + 9 + 14 punnerrusta ja sen jälkeen kävin koiran ja naapurin kanssa juoksemassa reilun neljän kilometriä metsälenkillä, kotimatkat reilu 2 km kävelimme. Sitten siivosin suihkun.

Perkele, kun minä olen ihailtavan ahkera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0