Hyvää Kv. N-pvää minulle, kiitos!

Viis muista, viis tasa-arvosta ja naisten oikeuksista! Kuka välittää muistaa äitiään tai tätiään? Minun mieheni muisti minua ja se riittää. Sekä minulle että... Miehelleni :)

Minua on siis lahjottu vaaleanpunaisin ruusuin. Rakkaimpani kipitti tuomaan ne töihin. Samalla sain pienen kirjapaketin (tie minun sydämeeni ei kulje vatsan vaan painetun tekstin kautta), dekkarin, josta olin aiemmin maininnut (osoittaa, että rakkaimpani kuuntelee minua, ainakin joskus) ja vielä oikealla kielellä. Kotona, iltavuorosta väsyneenä kotiin raahautuessani keittiönpöydällä odotti minipullo Moet&Chandonin shampanjaa, Jim-patukka (suosikkisuklaapatukkani Suomesta), arpa (kaksinkertainen ilo, sillä rakastan arpojen rapsuttamista ja voitin 50kr) ja uusi paketti (hopeinen rasia, kultaista nauhaa ja vahvan pinkkiä silkkipaperia), josta tupsahti esiin Diorin Pink Ballet-kynsilakka.

Juu, minulla on hyvin asiat, kiitos kysymästä. Miehelläni on parempi palkka kuin minulla, köyhällä vastaanottovirkailijalla. Thank God hänellä on kuitenkin järkeä käyttää palkan ylijäämäosa siihen tärkeimpään eli minuun...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0