Tunnelma: VALOISA

Tunnelma on mitä valoisin ja vieläpä suurin kirjaimin. Kevät tekee tuloaan, päivät ovat aurinkoisia ja lämpötila on plussan puolella. Oma jaksaminen tuntuu samantien kaksin- tai melkein jopa viisinkertaistuneen. On ihanaa kun aamuvuoroon mennessä ennen seitsemää on jo valoisaa. Ja kun pääsee illalla kotiin, niin ehtii viedä vompatin pitkälle pisulle ennen kuin aurinko laskee.

Olen viimeisen viikon ajan käynyt useamman kerran vompatin ja naapurin kanssa pitkällä metsälenkillä tai jään päällä kävelemässä, nauttimassa lumen kimalluksesta vielä viimeisin kerran. Tänään aurinko paistoi upeasti ja kotiin tullessa se näkyi selvästi kasvoillani. Pisamia on tulla tupsahtanut neljän tunnin auringossa oleskelun seurauksena poskilleni ainakin tuhannen tuhatta kappaletta!







Oma hyvä mieli näkyy muillakin elämän osa-alueilla kuin vain kotona. Jaksan töissä paremmin, viime aikoina olen ruvennut jopa viihtymään työpaikallani. Olen hyväksynyt työni rajoitukset ja luonnollisestikin katselen koko ajan aktiivisesti muita avautuvia paikkoja. Mutta enää en ole surkeissani työni johdosta, minulla on kivat työkaverit ja hyvä fiilis ryhmän sisällä. Oma asenne on ratkaiseva tekijä. Minä olen päättänyt olla positiivinen ja hyvin pyyhkii.

Nyt kun lumi sulaisi vielä vähän, niin alkaisi olla lenkki-ilma! Uudet juoksupopot ovat hakusessa jo.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Grrrrrrrrrrrr! Tiedät kyllä mikä...

2010-03-11 @ 20:59:13
Postat av: Anonym

Förstår inte ett ord av vad du skriver men otroligt fina bilder :)

2010-03-12 @ 19:16:17
URL: http://bravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0