Vompatin päiväkirjasta: Väsyttää

Olin koko viikonlopun (kun matte ja husse olivat maailmalla hummaamassa) töissä vanhainkodissa. Minulla on siellä tehtävä yötyössä ja terapiakoirana. Olen suuri succé, mummut rakastavat minua. Istun heidän polvillaan tai tyynyjensä päällä ja annan heidän silitellä minua ja kertoa, kuinka ihana olen. Työ on antavaa mutta raskasta, kuten yötyö aina.

Olin töissä kolme yötä ja nyt olen vihdoin maksanut kaikki joululahjavelkani matelle. Olen myös saanut hieman maksapalasaldoa säästöön. Seuraavaa palkkanauhaa voi siis odotella ilolla! Kun matte ja husse tulivat maanantaina hakemaan minua, menin heti levolle omalle tyynylleni. Vahdin tietenkin samalla toisella korvalla matkatavaroiden purkua, tuliaisten toivossa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0