Huh ja puh

Olen tällä viikolla nukkunut tarpeeksi (eli seitsemisen tuntia tai yli yössä), syönyt hyvin (en ehkä aina oikeaan aikaan mutta ainakin päivän kokonaissaldo on ollut hyvä), saanut raitista ilmaa ja silti vaan väsyttää niin s--tanasti. Voisiko marraskuu mennä jo ohi? Pliis?!

Tällä viikolla so far...

...olen käynyt lääkärillä ja saanut auttavia lääkkeityä pitkään vaivanneeseen selkäjumiin.
...leivoin eilisille vompatin syntymäpäiväkesteille (4-v.) lakritsisuklaakakun ja kutsuin extramaten yläkerrasta juhlimaan. Oli lahjoja ja laulettiin päivänsankarille.
...olen siivonnut ja kotona silmä lepää.
...olen ahkeroinut töissä ja kyllä se siitä lähtee pyörimään (luultavasti).
...olen käynyt pilateksessa ja saunomassa sen päälle.

C'mon, mitä ihmisen pitää tehdä, jotta ei väsyttäisi? Yritän parhaan kykyni mukaan elää sitä naistenlehtien hehkuttamaa täydellistä arkea, jossa on kylliksi sekä lepoa, aktiviteetteja että omaa aikaa. Ottaa näköjään sen verran koville, että huh huh vaan.

Tällä viikolla vielä ohjelmassa...

...isänpäivän muistaminen (miten? ei mitään näköhavaintoa, olen pahasti myöhässä).
...goretex-kenkäostoksilla käyminen, myös pari villapaitaa ja leggingsit pitäisi löytää.
...viikonloppukaupassa käyminen ja pikasiivous.
...lauantaina Terveys-messut.

Aion nukkua viikonlopulla satatuhattamiljoona tuntia. Ainaskin.

Muistin juuri, että miehellä on muuten menoa sekä lauantai- että sunnuntai-iltana, joten me tytöt aiomme viettää laatuaikaa sohvalla. Jee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0