"Mä mistä...

...laulun aiheet saan, niin moni tiedustaa, kun kuljen laulun tietä huoletonta."

Minun kohdalla Tapsa Rautavaaran klassikkoa voisi soveltaa tähän ihanaan blogikirjoitteluun... Juu-u, aiheet eivät ole aina kovin kaksisia, kuten rakkaat ystäväni ja perheeni, jotka uskollisetsi lukevat blogiani ovat saaneet huomata. Kynsilakkauutuuksia, mitä-meillä-syödään-tänään, shampanjaa, kirjoja, kuinka-voin-tänään ja vompatin päiväkirja. Mutta mistä muusta voisin kirjoittaa kun elämästäni, arkipäivästäni? Koska minun elämäni suuri tavoite ei ole tulla uudeksi Kissieksi, Kenzaksi tai edes Blondinbellaksi, kirjoitan vain siitä, mitä teen tai ajattelen arjessa. Ja joskus juhlassa.

Kun luen omia kirjoituksiani taaksepäin, huomaan ettei minulla ole useimmiten mitään sen kummempaa sanottavaa. Mutta joskus, joskus osun kultajyvään ja huomaan kirjoittaneeni jotain fiksua. Jotain sellaista, jossa on jotainjärkeä ja joka voi auttaa minua eteenpäin elämässä. Analysoinut jotain, antanut äänen ajatuksille ja ideoille, vanginnut tilanteen tai hetken, tunteen.

Hyvä minä!


Kommentarer
Postat av: LP

Noi sormimerkit lähentelee jo Westcoast/Eastcoast -tyyliä :D :D

2010-11-19 @ 15:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0