Työ-rock-rock-rock

Saavun töihin, painun kellariin ja vaihdan vaatteet
muutun paariaksi
mitäs me maahanmuuttajat
mamusiivoojat

Päivän lista edessäni
kasvoillani hymy ja god morgon huulillani
sisälläni kapinamieli
minä näytän niille

Puhdas pyykki, likapyykki
rätit, mopit ja sanko
hinkkaan vessanpönttöä ja laulan ääneen

En tahdo tätä, tähän mua ei oo tarkoitettu
rehellinen työ
ja paskat
mä tahdon miljonääriksi

Lounasaika, falukorvia ja makarooneja, coca-colaa juon
housut kiristää
eikä tahtois jaksaa
työpäivää

Mietin, jynssään ja pohdin
tahdon keksiä parempaa ja voittaa
kukkulan kuninkaaksi
Ansiotyö suger

Jätän listan, lähden pois
ylpeys, ahdistus ja arvostus
Mulle riittää, nyt laulan ääneen

En tahdo tätä, tähän mua ei oo tarkoitettu
rahellinen työ
ja paskat
mä aion miljonääriksi

Yön pimeydessä lainaan naapurin helikopteria
ryöstän pankin
ja lennän pimeyden turvin
kauas pois  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0