3-5

Viimeiset viisi vuotta ovat menneet salamaa nopeammin. Ja mitä olen saanut aikaiseksi, paitsi vanhentunut? Ja lihonut.

Hmm... Huonolta vaikuttaa. Hankkinut hieman kokemusta, työ- ja elämänkokemusta. En ole edennyt urallani kuin korkeintaan taaksepäin, ainakin jos nykyistä työtä ajatellaan. En ole hankkinut mitään koulutusta, joskin olen ajatellut asiaa. Lasketaanko se? En ole pahemmin kerännyt omaisuutta, tosin en varsinaisesti velkaakaan.  Olen löytänyt pari hyvää ystävää ja hankkiutunut eroon muutamista turhista. Jatkanut ystävyyssuhteita, jotka antavat minulle jotakin (hyvää mieltä, iloa, hymyjä, mahdollisuuden auttaa ja kuunnella).

Olen muuttanut vieraasta maasta kotimaahan ja takaisin. Olen löytänyt paikan, jossa viihdyn. Olen edelleen rakastunut samaan miehen, päivä päivältä vähän enemmän. Minusta on tullut matte, olen löytänyt maailman ihanimman  vompatin pienen laumamme jäseneksi. Olen onnellinen joka päivä. Elämässä on kaikki hyvin kun lauma on vierelläni.

Tilinteon hetki? Ehkä viiden vuoden kuluttua. 4-0 odottaa.





Kommentarer
Postat av: Stefan

Hyvää syntymäpäivää rakas! :)

2011-03-01 @ 08:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0