Tuuria/Tuurikas/Tuurista

Minulla on tuuria elämässä. Minulla on hyviä ystäviä, erilaisia ystäviä eri aikakausilta.

Olen tuurikas = kekseliäs = innovatiivinen = menestyn elämässäni, omasta mielestäni, omalla asteikollani.

Tuurista kun tulee puhe, ajattelen aina että puhutaan minusta. En ole koskaan voittanut mitään tai edes saavuttanut mitään ihmeellistä, mutta ajattelen silti, että minulla on käynyt hyvä tuuri. Olen melko terve, vain melko ylipainoinen, minulla on ihana koira ja maailman ihanin mies, olen onnellinen joka päivä, ainakin pienen hetken enkä pelkää huomista.

Moi :)


Kommentarer
Postat av: Lauritsmelissa

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-07-26 @ 12:32:20
URL: http://lauritsmelissa.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0