Männä vuonna

Eilen oli vuoden 2010 viimeinen päivä. Miten vuosi meni? Minun osaltani voi rehellisesti sanoa, että vaikka vuodessa 2010 oli monia hyviä hetkiä, se ei jää historiaan erityisen menestyksekkäänä ajanjaksona.

Työsaralla oli vastoinkäymisiä eikä "sitä-oikeaa" työpaikkaa tuntunut oikein löytyvän. Vasta loppuvuodesta, tässä viimeisimmässä, viihdyn työpaikan puutteista huolimatta. Sitä ennen Park Innissä vietetty puolen vuoden jakso oli pelkkää painajaista korkeista odotuksista huolimatta (tai perinteisesti ehkä juuri niistä johtuen...).



En laihtunut (hah-haa) enkä ollut erityisen sporttinenkaan. Pidin kuitenkin itsestäni huolta ja voin katsoa hyvillä mielin vuoteen 2011. Pidän ulkoilusta ja minulla on kaveri, jonka kanssa kävimme syksyllä uimassa tai jumpassa. Nyt on ollut pientä joulutaukoa mutta ensi viikolla jatkamme taas. Minulta eivät oikein tahdo urheilusuoritukset onnistua yksin, tarvitsen niihin kaverin.

Laumani kanssa minulla on hyvä olla, kotona vallitsee rauha. Rakkaimpani kannustaa minua ja antaa minulle voimia. Vompunaattori on maailman historian suloisin pieni koira ja ilostuttaa minua rakkaudellaan joka ainoa päivä. Onnellinen minä siis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0