Parfyymi

Käytän jotain tuoksua melkein joka päivä, mutta olen uskollinen. Minulla on ollut vuosikausia käytössä yksi kesä, yksi talvituoksu. Talvituoksu on ollut Aqua di Parma, olen edelleen rakastunut siihen vaikka viimeisimmästä pullosta ei ole kuin nuuhkaisu jäljellä. Ihanan selkeä, miehinen mutta ihollani raikas ja runsas tuokasi. Vartalopuuteri oli fantastinen, se jossa oli mukana iso puuterivippa oli paras lahja koskaan.



Juuri nyt olen päättäväisesti päättynyt käyttää loppuun muutaman vuoden takaisen, muta edelleen raikkaan Escadan kesätuoksun. Onneksi lämpimät kesäsäät näyttävät palanneen, olen nimittäin suihkinut tätä tuoksua ainakin kuukauden joka aamu, päättäväisesti... Kesä ei ole vielä ohi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0