Bad pic, pretty me

Huono kuva mutta poikkeuksellisen söötti minä tänään. Ostin taannoisella Helsingin-reissullani itselleni Nanson Minttu-mekon. Olin jo pitkään spaanaillut mekkoa netistä, sitä oli vihreän-keltaisena (kutsutaan myös limeksi vaikka ei ole lime...) sekä mustana. Olin jo kallistumassa limeen, kunnes pääsin tositekoihin eli liikkeeseen kokeilemaan ja suureksi riemukseni mekkoa oli myös puhtaan sinisenä. Ei kirkkaana, ei tummana, vaan ihanan tavallisen perussinisenä. Sopii minulle kuin nenä päähän.
 
Kuvassahan mekon ihana sivurypytys ja kaunis kaula-aukko sekä kaikki makkarat kätkevä laskostus eivät pääse lainkaan oikeuksiinsa. Uusia kuvia sitten joskus. Hoewever, minulla oli tänään todella kaunis olo. Se on tärkeintä.
 
 
 
Kuva lainattu Nanson verkkokaupasta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0