Sun kanssa

Sä oot mun rakas

Mun sydänystävä, se joka ymmärtää mua parhaiten

Joka tuntee mun oikut ja itsepäisyyden

Mun pelot ja surut ja jakaa mun onnenhetket

 

Sä pidät mua kädestä ja ohjaat eteenpäin

Työnnät kevyesti tarpeen tullen

Annat mun pätee ja päättää ja onnistua

Kannustat ja lohdutat ja oot aina siinä

 

Kaikki mitä mä oon tehny ja mitä musta on tullu

Se on mun ansiota etkä sä ota kunniaa

Vaikka puolet työstä ootki tehny

Takaa, sivusta, varjoista, keskeltä kiukun kyynelten

 

Sä oot mun rakas

Sun kanssa mulla on koko maailma

Käsi kädessä, syli avoinna, hymy huulilla

Mä uskallan katsoa tulevaisuuteen

 

Aina sun kanssa


Kommentarer
Postat av: M-Power

Ooooooiii.... <3 Kiitos! Ei sun nyt ois mulle noin hienoa runoa tarvinnu tehdä, olen vain oma itseni. :D

Svar: Mitä vaan sulle, puluseni ;=)
Madam Z

2012-12-28 @ 12:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0