Miksi? Koska!

Miksi mieheni meni jo nukkumaan, ilman minua?

Koska 15 tunnin työpäivä ja 15 000 leivottua laskiaispullaa väsyttävät miehen kuin miehen.

Miksi minä en mennyt myös nukkumaan?

Koska ei väsytä, eikä huvita mutta känkättää vähän.

Miksi minua känkättää?

Koska täytän 36 ensi viikolla eikä se ole minusta kovinkaan kamalan kivaa.

Miksi vatsaani sattuu?

Koska söin illalliseksi ison lautasellisen ranskanperunoita, en lainkaan kasviksia ja join kyytipojaksi greippimehua.

Miksi olin niin tyhmä?

Koska olen laiska ja pidän ranskanperunoista.

Miksi, miksi, oi miksi..?

Koska se nyt vaan on niin, pää kiinni ja nukkumaan mars!



Knock, knock, who's there?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0