Farkut

Tarvitsisin uudet farkut ja minun ahterillani se on haastava tehtävä. Löysät boyfriendit vai piukeat pillifarkut? Argh. Enkä tietenkään halua maksaa maltaita. Olen ostanut sangen monta paria farkkuja KappAhlista ja Lindexiltä, loistavasti istuivat ja kestivät, mutta viime kerralla suosikkejani etsiskellessäni molemmat mallit oli lopetettu. Häh?! Olenko minä ainut, jolla on alati kasvava takamus jolle pitää alvariinsa ostaa uusia farkkuja?! Ei voi olla totta.

Entisistä rikkinäisistä, huonosti-istuvista ja muuten vaan epäonnistuneista ostoksista meinasin värkätä tällaisen maton, mites ois?



Vaann pitäisiköhän sitä satsata sittenkin Leviksen Curve-id-pöksyihin? Mahtuisivatkohan ne jalkaan? Ja näyttäisivät hyvältä? Vähän houkuttaa...


Kommentarer
Postat av: Ullis

Mun mielestä ne olis täydelliset, mä tykkään!

Muutto alkaa huomenna! Jee!

2012-01-26 @ 22:01:48
Postat av: Anna

kokeile niitä paljon kehuttuja Liu Jo:n bottom Up farkkuja :) ja kerro sitten oliko hyvät!

T: toinen jonka takamus kasvaa alati ;)

2012-02-02 @ 11:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0