Vahakangas

Tämän päiväisen auringonpaisteen ansiosta kevättä on todellakin ilmassa ja olen innostunut suunnittelemaan kesäkotia, sehän on tunnetusti ihan eri asia kuin talvikoti. Olen pitkään miettinyt Aalto-pöytämme peittämistä vahakankaalla ja himotellut sellaista koivu- tai kivi- tai vastaavaa printtiä. Olen laittanut niistä kyselyäkin valmistajille, mutta nähtävästi tekstiilikaupat eivät pahemmin vaivaudu meileihin vastailemaan...

Selaisin taas suosikkisaittejani ja rakastuin! Tämä on pakko saada! Rakastan maustepurkkeja.

Mutta sitten tuli epäilys. Onko se liian retro? Onko se tarpeeksi minä? Tuleeko ruokailunurkkauksesta liian sekava? Sopiiko se tauluihin? Kääk! Apua, oi minua viisaammat tahot!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Tosi kaunis mutta...

Ainakin minun makuuni se on liian "sekava" :(

2012-03-11 @ 20:58:32
Postat av: HM

Jeps, Ai nou, mutta mä olen i kär. Se on klassikko ja mun on pakko saada... Saa nähdä meneekö kiertoon kun se saapuu, toivottavasti ei. Mä toivon et se tuo paljon kesäiloa meidän keittiöön.

2012-03-12 @ 18:18:50
Postat av: Carrie

Loving it! I also love all sorts of jars and this just does it! I thought that Marimekko had something with birch, no?

2012-03-13 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0