Nimistä

Edistyy hitusen hitaanlaisesti tämä meikäläisen rannekoru-ura :( Urgh. Inspiraation ja ajan puutetta, pääosin silkkaa laiskuutta. Aina jokin muu houkuttaa enemmän, useimmiten kotisohva. Ja sitten kun pääsee vauhtiin niin nukkumaanmenoaika tulee ihan liian pian. Ja sitten se taas jää...

Mutta ajattelen asiaa, tai asioita, hiljaa omassa pikku päässäni ja pääsen eteenpäin mikroskooppisen pieni askel kerrallaan. Työkaverini vinkkasi uudesta ruotsalaisesta ja tosi näpsästä verkkokauppapalvelusta, tictailistä. Se on tarkoitettu juuri kaltaisilleni tampioamatööreille. Ei tarvita koodaajan taitoja eikä paljon mitään muutakaan. Tavallisen tai keskinkertaiset luku- ja kirjoitustaito riittävät. Jee!

Rekisteröitymistä varten tarvitaan kolme asiaa, sähköpostiosoite, vapaavalintainen salasana ja avattavan kaupan nimi. Kaksi ensimmäistä minulla on jo hallussa ;=) kolmas hiukan hukassa. Haluan tietenkin löytää, keksiä, miettiä valmiiksi sen kaikkein parhaan mahdollisen verkkokaupan nimen. Ja mitään ei tule mieleen.



Mikä kuvaa parhaiten minua ja tuotettani? Jos nyt oletetaan, että myyn ensi alkuun tekemiäni kankaisia rannekoruja. Ja että olen minä, en aio vaihtaa persoonaa tai muuttua radikaalisti. Apua! Kiitos.

Kommentarer
Postat av: Ullis&Alfis

Miten ois Madamz jewellery!

2012-05-30 @ 22:02:09
Postat av: Stefan

Mun mielestä loistoidea!

2012-05-31 @ 18:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0