Päivän vihreä

Suosikkini Åhlensin ale alkoi torstaina ja minä pikashoppasin sekä torstain että perjantai ruokatunneilla että vielä torstaina töiden jälkeenkin. Halvoista hinnoista huolimatta tili kumisee nyt tyhjyyttään, tuli nääs napattua mukaan vaatetta jos jonniinlaista.
 
Tykkään hurjasti Åhlensin omista tuotteista, heiltä löytyy etenkin superkivoja trikoomekkoja ja villatakkeja. Ne kestävät todella hyvin ja sopivat minulle malliltaan. Trikoomekot toimivat kesäisin sandaalien kanssa noin vaan, talvella jalkaan sukkikset ja menoks! Meikäläisen tyyli on melko yksinkertainen ja mukava...
 
Satsasin väreihin ja jätin ihan tietoisesti samojen mekkojen ja villatakkien mustat versiot rekkeihin roikkumaan. En minä laihemmalta näytä siinä mustassa versiossa kumminkaan, lähinnä vaan masentuneelta. Ostin kirkkaan lehdenvihreän ja tumman luumunvärisen "yöpaitamekon", vaaleamman violetin "pussimekon" ja hihattoman armygreenin "pötkömekon". Hienot termit mulla : ) Sitten ostin näiden seuraksi kolme samanlaista villatakkia, sellaista ohutta, pitkää, roikkuvaa shaalikauluksellista mallia: reilun vihreän, lämpimän keltaisen (ensimmäinen keltainen vaatteeni about koskaan) ja oranssin. Ou jes, nyt värifrossataan. Jatkosas minua ei voi missata kun olen liikenteessä.
 
Ensimmäisenä esittelyssä vihreä mekko ja villatakki, kehukaa vaan ihan kaikessa rauhassa älkääkä välittäkö kuvaajan omituisesta ilmeestä tai jotenkin tod.kummallisesti tököttävästä vatsasta alemmassa kuvassa... Ne mekon hihat saa nätisti rusetille, siksi villatakin hihoista tököttää omituiset kangaskaistaleet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Näyttää superhyvältä :)

2013-06-15 @ 12:23:10
Postat av: ullis

on muuten tosi nätti yhdistelmä.

Svar: Tänks, hani, mä tartten kehuja just nyt : )
Madam Z

2013-06-15 @ 16:48:53
Postat av: Carrie

Sulle sopii tuo väri ihan super hyvin! Ja kaunis meikki!

2013-06-25 @ 11:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0