Vaatekomero

Jeps, meidän vaatekomeromme menee remonttiin. Ei mihinkään kalliiseen, vuokrallahan sitä vaan asutaan mutta toisaalta muuttoaikeita ei ole. Vaatehuoneen strategiset mitat ovat leveys 118 cm, pituus 140 cm ja korkeus 240 cm. Mitäs tästä tekis?
 
Ihan ensimmäiseksi voidaan todeta, että vaatehuoneeseen on nykyiselläänkin mahtunut yllättävän paljon kamaa. Vaatekasa oli aivan kauhea kun se kannettiin lopulta ulos. Onneksi en hommannut ruokatauolla sitä uutta Henkkiksen neulemekkoa (tummanvihreä, ohutta neuletta, käärityt hihat, i-ha-na mun kesällä ostettujen Orublun sukkiksien kanssa)... Mähän oon läskistynyt niin ettei mikään enää sovi mutta silti, miten mulla voi olla näin paljon kledjuja? What?! Huuuuuuh...
 
Tarkoituksena on ihan ensimmäiseksi paklata seinät ja maalata ne ja katto uudestaan valkoisiksi. Sitten laitetaan yksi korkea (mun korkuinen) ja yksi metrin korkuinen Elfa (käytetty) siihen päätyyn sekä sitten niiden päälle tankoja, korkean päälle paidoille ja matalan päälle mekoille. Ylin laatikko matalasta hyllyköstä on mun, siihen menee päivän käytetyt vaatteet (tai viikon, skitsamma). Tähän saakka ko. vaatteet ovat menneet pinoon vaatehuoneen lattialle, vessaan yms. ja se on syy siihen, miks mä en suosiossa aina välillä.
 
Siihen pitkälle sivulle tulee hyllyjä pään korkeudelta kattoon saakka, sinne saa kaikkea schaissee... Honest! Ja alemmaksi olisi tarkoitus laittaa kenkätelineitä ja ehkäpä sellaisia tankoja, joille saisin näpsysti ripustettua henkareita päivän vaatteille, yhteen henkariin mekko, villatakki, sukkikset, vyö, korvikset ja rannerengas. Toiveajattelua? Ehkä, mutta tässä vaiheessa sitä tarvitaan. Ideoita? Joo, kiitos, vastaanotetaan. Toiselle seinälle tulee muuten peilejä ja koukkuja. Olin ehkä ajatellut siistiä ja järkkäillä makkarin kirjahyllyä, onhan mulla varastossa runsaasti kivoja laatikoita, sinne saisi koruja, vöitä ja huiveja kivasti esille?
 
Muuten vklp menee kotona, ensimmäinen vklp kotona kahteen kuukauteen. Huomenna suklaamessut :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0