Näin mulla

Jostain syystä mun ihanainen Sony Ericsson on lakannut kokonaan lähentämästä ja tarkentamasta kuvia, oliskohan koko kännylin reppana tympiintynyt ainaisiin asukuviin vai muuten vaan mennyt säädöt vinksalleen..? Nyt olisi kuitenkin tarjolla asukuvia koko rahan edestä... Epätarkkoja tai ei.
 

Tässä siis koko outfit-vko (tai kaksi) kerralla... Okay, let's see... From the top... Tosi onnellisena viime perjantaina Fornbarissa... Sitten ensimmäinen pahuksen syysmaanantai, jolloin oli pakko kiskoa syystakki päälle, sukkahousut jalkaan ja vielä Converset, vähempikin ahdistaa. Onneksi on termosmuki, jossa lukee "Always". Ja paljon aurinkoisia päiviä vielä varastossa. Suosikki pinkki Nanson mekko pakollisten leggareiden kanssa (hei, ei Ruotsissakaan aina paista aurinko!),  Second Chancen ikisuomalainen perhostunika (ja samat leggarit), HenkkaMaukan pellavahousut ja valkoinen puuvillapitsitoppi, välissä shortseissa maalla kastelemassa kukkia (I'm officially lovin' it, viime la oli 24 ilman ja 21 vedeb lämpötila, jep, me uitiin koko sakki), suosikki-outfit eli Åltsukan paksuhko hupparimekko ja leggarit (joo, joo...), mun mielestä mä olin edes puoltyylikäs huivin ja violettien leggareiden kanssa! ja sit mamman käytköistä löydetty neuletunika ja musta toppi ja leggarit, korviksetkin on äidin kamaa jostain 80-luvulta. Mut hei, katsokaa kaikki, mun eteisessä kasvaa koivuja!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0