Mulle kuuluu ihan hyvää

Mulle kuuluu ihan hyvää. Mitä sitä voi muuta sanoa?
 
On syksy. Alkaa olla pimeää kun tulen kotiin. Ja sitten ei muuta kuin viemään koiraa pissalle.
 
Sataa jatkuvalla syötöllä. Tällä viikolla olen ollut reisiin asti märkä öihin tullessa, sateenvarjosta viis.
 
Mökkikausi alkaa olla lopuillaan. Kukkasipulien istutus olisi ohjelmassa ensi viikonloppuna. Kukahan leikkaisi litimärän ruohon? Toin muutamia viimeisiä kukkia maalta kotiin maljakkoon, kukkikoon siinä. Ja unissani.
 
Lauantaina menen opettelemaan ikkunoiden korjaamista Skansenille. Mitään etukäteistaitojahan minulla ei ole, mutta jostainhan se on aloitettava. Ei kai se niin vaikeaa voi olla? Mutkat suoriksi vaan ja menoksi.
 
Sama pätee haaveiluun. Meinattiin suunnata joulun jälkeen, joululahjojen sijasta, Hampuriin. Koira hoitoon, matkaan aamutuimaan ja Spotify täysille. Mäkkäriä matkalla ja illalla perillä. Hevosvoimia ei ole paljon mutta autobaana vetää silti puoleensa.
 
Sain ip-osoitteen ulkoistettua kohtuuhintaan, nyt meilläkin näkyy "Vain elämää". Kauan eläköön Kuningas Samuli!
 
Alla moi! Muaa... Eli minä itse. Pyöreä mutta melko onnellinen. Päällä Kiina-villis ja tukka kiinni. Silmissä hymy. Niin m-i-n-ä.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0