Naisia ei voi tuntea

...sanoo mun mies.
 
""ou fakkin ziisus kraist" sitä ajatusta jos tarttis alottaa taas kaikki alusta, mä tekisin kyl itsarin."
 
Niin se sanoo kans.
 
"Kun mä tiiän et sä oot ihanan pehmee aamusin ja haiset aina hyvältä. Et sä tiedät et mä tykkään pekonista ja teet maailman parasta aamiaista, et sä osaat lohduttaa ja olla vaan. Ja et melkein tajuun ainakin vähän mimmonen sä oot.
 
Mut jos tarttis alottaa alusta se kaikki. Mä tulisin hulluks. Ei pystyis. Kaikki se uuden naisen kanssa. Jota ei tuntis yhtään. Jota ei tajuis.
 
Miks kukaan koskaan rupee siihen? Mä en ainakaan pystys."
 
Oikeessahan se on. Kiitos arvostuksesta.
 
Hyvää Roosaa lokakuuta teillekin! Plus yksi himotus! Ihan pakko saada Minna Parikan fantastinen Roosa nauha! Korkokengät, ne sääret ja päällä vielä mun Maxine-veskaan täydellisesti mätsäävä piparkakkukuvio.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0